بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


دکتر فتـــــح الله زاده: برای بازی با الهلال تصمیم دارم خودم بلیت‌فروشی کنم!

تا چه حدودی تا الان مبلغ قرارداد بازیکنان به آن‌ها تعلق نگرفته است؟ 
من شرمنده‌ همه بازیکنان و حتی کارمندان باشگاه هستم. در مورد بازیکنان بعضی از آن‌ها 60 درصد، بعضی 40 درصد پرداخت شد. یعنی به طور میانگین 50 درصد گرفته‌اند اما برخی مانند جباری 30 درصد مبلغ خود را دریافت کرده‌اند و حتی کیانوش رحمتی هنوز هیچ پولی نگرفته است این هم به خاطر مسائل دیگری مثل تقدم و تأخر قراردادهاست اما در مورد کارمندان هم وضع بدتر است و 3، 4 ماه است که حقوق خود را نگرفته‌اند.
آقای فتح‌الله‌زاده گفته بودید که اگر نتوانید مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنید خانه‌تان را می‌فروشید. 
بله اگر لازم باشد این کار را می‌کنم. ارزش خانه من 600، 700 میلیون است البته خانه‌ای که در حال ساخت است چون من هم‌اکنون در خیابان پیروزی مستأجر هستم.
مگر بودجه‌ای که در اختیار استقلال قرار می‌گیرد اندازه بودجه پرسپولیس نیست؟ پس چرا پرسپولیس مشکل مالی ندارد اما شما در کوران مشکلات مالی به‌سر می‌برید؟ 
من برای رویانیان احترام زیادی قائلم چون شاهدم که تلاش زیادی می‌کند، اگر رویانیان سرمایه‌گذاری خاصی انجام داده است به ما هم یاد بدهد اما من مطمئنم که رویانیان این پول‌ها را قرض گرفته است، او تازه وارد دنیای فوتبال شده و می‌تواند قرض بگیرد اما من مدت‌ها پیش این کار را انجام دادم و شاید هم‌اکنون دیگر کسی به من قرض ندهد. حتی به من تهمت هم زده بودند که فتح‌الله‌زاده چک‌ها را به دوستان و آشنایانش می‌دهد خورد کنند یعنی اگر من 700 میلیون از آن‌ها می گیرم یک میلیارد برمی‌گردانم که این تهمت است و حتی از آن‌ها شکایت هم کرده‌ام. 
با این وضعی که وجود دارد اگر مدیرعامل منچستر یونایتد و رئال مادرید هم بیاورند نمی‌تواند اینجا مدیریت کند.

نکته:مجتبی جباری در بین بازیکنانی که بخشی از مبلغ قراردادشان را دریافت کرده اند کترین پول را گرفته!باز دمش گرم که تا حالا چیزی نگفته و اعتراضی نکرده!حداقل این موضوع را ما هواداران خوب می دانیم که جباری با وجود نیم فصل مصدومیت در بازیهای که برای استقلال انجام داده دو یا سه برابر از خیلی از بازیکنانی که مبلغ بیشتری از قرار دادشان را گرفته اند تاثیر گذارتر بوده است!
قابل توجه آقای فرزاد حاتمی که هنوز 4 ماه نشده به استقلال پیوسته،دم از اعتراض و قهر کردن می زنه و حتی برای بازی کردن یا نکردن حنیف عمران زاده نیز تعیین و تکلیف می کند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 12 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,علی فتح الله زاده,مشکلات مالی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com